In de grote stad

1 april 2014 - Bangkok, Thailand

NL = een dorp / de Randstad = n dorpje / A'dam = een gat. BANGKOK = best groot en druk. En gezellig. En momenteel ff heter as in oktober. Lekker hoor [zeg ik]. Ppffffft [zeg Son]. En in die HEEELE GROOOOOTE stad is 1 klein park [Lumpini - 1 km2] waar het reisadvies is ''niet komen''.

Dus vlak daarbij zitten wij in n hotel en af+toe ff buurten bij de demonstraties. Hartstikke leuk + gezelli. Afgelopen zaterdag was wir n ''hoogtepunt'' van de axies. [ik denk dat t byna klaar is, begonnen op 13 januari - over 1 maand gaat t REGENEN met n grote R]

Sfeerimpressi;  anti-regerings protest           "camping" demonstranten in lumphini park

Zou zo de Volkskrant inkunnen  [zie uiteraard meer onder ''fotoos''].

Wy doen ons laatste inkoopjes, lopen ons laatste [achter]buurtjes [tandeloos en in ''perfekt'' NLands riep ze my na ''iek hau fan jauw''   ;-]   en genieten van/op ons dakterras.

leuk buurtje                bangkok by night vanaf het dakterras

En wat we nog vergeten waren; een thai-boks-wedstrijd kyken [een must vlgs Ruub+Frank]. Nu is** het wereldberoemde Lumpini-boxing-stadium hier vlakby, dus wij daarheen gelopen. Hebben ze t net afgelopen februari met de grond gelyk gesloopt. Het nieuwe mooje moderne blabla staat 15 km naar t noorden. Wij houden niet van niew moi modern blabla en noord, dus.

** voor is dus te lezen;  was.oma-tje

Wat van jullie verstandig =, = dat t wir zomertyd is. Dus we komen er aan.

1 april. We blyven.

1 april. we komen toch terug

Nieuwe website: www.fretensonja.nl

1. E.hogenboom:
    1 april 2014
    Hoi kids Op de TV. weer een hoop narigheid gezien daar,doen jullie voorzichtig. Hoe is het reis programma naar huis.als alles goed verloopt wanneer zijn jullie dan thuis. goede vlucht.XX
  2. Barbara:
    2 april 2014