up -deet, zonnebriant + bee-a

26 oktober 2013 - Bangkok, Thailand

Saa waa dee Kar - every boddy;

De echte Thaai weet natuluk allang dattit door hem en niet door haar getiept =.. Want Kar = ik en zij = Ka. ''Dus'' Ka + Kar = Ka en Ron + Ton zyn Kar, al kennik ok n Tonnie die Ka =.

We hebben net [de opbouw van] een buurtfeessie gehad.

voorbereiding buurtfeest

Wattje wel ziet, = dattik nog geen merknamen gebruik, we zoeken [dus] nog sponsorens voor; deet, zonnebriant en bier. En mis gien voor ORS, al is dat niet zo duur, niet zo nodig, dus maar trekt dat aandacht van lezers, want zonder veel lezers, geen sponsorens. Is ORS maybe een BOM, dit lyk me goede trekker voor lezers [onze ''diensten'', hallo AIVD ;-]

Uh, waar was ik; oh ja, om nine-eleven at WTC, ohnee, GWT, ach WTF gaan we meestal ongeveer altyd richting lunch. Jaja best vroeg, maar als je om 8 uur koffie drinkt en om 9 uur ontbyt denk je tog wellis; laten we lunsjen in Brabant of Groningen. Nou dat doen wy hier in BengCock.

Rond 15 a 17 uur, ofwel 3 a 5 pm [as jullies kater hooppik weg =, of de luns lo[n]kt], zyn we in voor wat anders. Vandaag was dat het buurtfeest.

Wattik trouwens bye the way ok leuk vin; ons wachtwoord hier voor komputerdingenenzowatiknudoe = ''Dae'', ik denk nu al dattut volgende x Quinn =. Of Kwin, ze doen hier maar wat. En een WAT is een soort van heilig iets, dus daar zyn we [nog] / [uiteraard] niet gewees[t]

Als jullie denken; wat doet de drank daar; dies lekker en snel lauwwarm-lekker.

Ik wilde niet zoveel op t blog zetten, maar heb ff nix te doen, want/en moet byna voorbereiden op de rest van t buurtfeest morgen. Assik t zo hoor, =sut net kermis in de Veen, morgen om 9 am komen ff de monniken t gebouw zegenen en dan gehts loss.

Ohjee, mn ie-rieder kresjt nu voor de 4de time [lekker 3talig bennik al hoor, zie titel en dankjewel; ''krap [an me] krun krap'' kennik ok al].

Nou, ik ga byna afsluiten, BangeKok = lekkerleuk en straks meel ik jullie wir uit t noorden. Dat klinkt koud, maar hier = t pas koud, met de erko altyd op 28 klein nullutje see.

DUS;

27 oktober 2013
    whahahaha
  3. Sil:
    28 oktober 2013
    fret, ik snap er geen reet van!
  4. Ruben:
    29 oktober 2013